wtorek, 12 maja 2015

let's move

Czy lubicie się przeprowadzać?
Ja tak. Jedyne czego nie lubię to się pakować. 
Pakowanie i przeprowadzka ma jednak swoje dobre strony. Przede wszystkim kiedy przeglądam wszystkie swoje rzeczy, które posiadam, mam okazję zatrzymać się nad każdą z nich i przez chwilę pomyśleć. Skąd ją mam, dlaczego, od kiedy. I chyba najgorsze: czy jest mi ciągle potrzebna?
Zawsze byłam sentymentalna i nie chciałam pozbywać się, wyrzucać bądź oddawać niczego. Kiedy podczas studiów zaczęłam wyjeżdżać i musiałam często zmieniać miejsce zamieszkania, udało mi się nauczyć się pewnej weryfikacji.
Przeprowadzka zmusza do refleksji nad tym co było. Ale również otwiera tyle nowych dróg przed nami, że za każdym razem czuję ekscytację i zastanawiam się, co mnie czeka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz