sobota, 31 października 2015

H&M beauty day

Kilka dni temu miałam okazję wybrać się do sklepu H&M z okazji otwarcia nowego działu Beauty. Pomysł bardzo ciekawy, podczas imprezy można było zapoznać się ze wszystkimi kategoriami produktów, skorzystać z porad makijażystki, a przy zakupie dowolnego produkty z działu Beauty otrzymywało się prezent - maseczkę do wyboru.


Zakupiłam rozświetlacz w kremie, którego szukałam już od dłuższego czasu. Rozprowadza się idealnie na skórze i daje niesamowity efekt pozostający na długo (sprawdziłam podczas dwunastogodzinnych lotów). Jako prezent wybrałam dla siebie nawilżającą maseczkę arganową, gdyż od pobytu w Maroko jestem wprost uzależniona od stosowania produktów z olejkiem arganowym. Maseczka daje bardzo przyjemną gładkość skórze po zastosowaniu i jest zdecydowanie godna polecenia.
Od makijażystki otrzymałam również ciasteczko w kształcie lakieru na paznokci :) Wszystko zapakowane w bardzo ładną ekologiczną i elegancką torebeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz